Талапкерлерді UNT-ге дайындайтын "Жетістік формуласы" атты психологиялық тренинг
"№12 орта мектебі" КММ
Талапкерлерді UNT-ге дайындайтын
"Жетістік формуласы" атты психологиялық тренинг.
Ұлттық біріңғай тестілеуді тапсыру кезінде оқушылардың өзін-өзі реттеу дағдыларының қалыптаспауы, өзін-өзі бақылаудың, стреске қарсы тұру қабілетінің төмендігі және емтиханды қабылдау ерекшеліктеріне байланысты қиындықтар кездеседі.
Осы қиындықтарды жеңу үшін талапкерлерді UNT-дің өту барысымен таныстыру, стреске қарсы тұру қабілеттерін дамыту, өзі-өзіне сенімін арттыру, стрестік жағдайда туындайтын мазасыздану деңгейін төмендету, өзін-өзі бақылауға дағдыландыру қажет.
Тақырыбы: «Ұлттық біріңғай тестілеу»
Мақсаты: Мектеп бітірушілердің UNT ерекшеліктерімен таныстыру.
Жаттығу «Ассоциациялар»
Schoolchildren нұсқау беріледі «Ассоциациялар-бұл бір сөз естіген, бір нәрсені көрген бойда келетін ойлар. Сіздің алдыңыздағы қатысушы айтқан сөзге ассоциациялар табуыңыз қажет. Көп ойланудың қажеті жоқ, ойыңа келгенін айту керек». Мысалы: тестілеу.
Психолог: Жақын арада сіздердің сабақтарың аяқталып, емтихан тапсырасыздар. Емтиханды Ұлттық біріңғай тестілеу арқылы тапсырасыз. UNT туралы не білгілерің келеді?
Мағлұмат беру
- UNT- бұл белгілі пәндер бойынша тапсырылатын ақысыз емтихан. UNT-ның көрсеткіші ЖОО түсу үшін есептеледі. UNT- өту кезінде барлық Қазақстан бойынша біріңғай тапсырмалар беріледі, нәтижесі компьютер арқылы тәуелсіз шығарылады. UNT-ның өту барысында тұрақты жұмыскерлік, жұмысты ұйымдастырушылық, зейіннің шоғырлануы, ауысуы, мобильдікті қажет етеді. Тестілеу кезінде қатаң тәртіп ережесін сақтауы тиіс!
Пікір алмасу.
UNT-ның жақсы жақтары. UNT-ның маған әкелер көмегі. Дәстүрлі емтихан тапсырудан UNT-ның артықшылығы.
Жаттығу «Менің мақсатым»
Мақсаты: Оқушылардың жетістікке ұмтылысын күшейту.
Нұсқау: «Бірнеше минут тыныштық сақтап ойланып алу қажет. Неге қол жеткізгіңіз келетіні туралы ойланыңыз, нені үйренгіңіз келеді. Өз ойыңызды мимика арқылы қалай жеткізер едіңіз ? Басқа қатысушылар сіздің не туралы айтқыңыз келетінін табуы керек».
Анализ:
-Ең маңызды мақсатты белгілеу қиын болды ма?
-Өз мақсатыңа жету үшін не істеу керек?
-Сіздің мақсатыңыз тым жоғары немесе тым ұсақ емес пе ?
Рефлексия
Қорытындылау. Оқушылар сұрақтарға жауап қайтарады:
-Өзіңізді қалай сезініп отырсыз?
- Не ұнады, не ұнамады?
-Жаңа не білдіңіз?